Menu
Καλάθι Αγορών

Πολιτική Επιστροφών

  1. Πολιτική Επιστροφών

Παρακαλώ πριν αγοράσετε ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα βεβαιωθείτε ότι σας κάνει. Καλέστε μας αν δεν είστε βέβαιοι  για την επιλογή σας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να σας βοηθήσουμε. Διαβάστε προσεκτικά την περιγραφή των προϊόντων μας, δείτε τις φωτογραφίες. Αν παρόλα αυτά παραγγείλατε το προϊόν και σας ήρθε ελαττωματικό ή για κάποιον λόγο δεν είναι αυτό που παραγγείλατε επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε πως θα επιστραφεί ή πώς θα αλλαχτεί.

 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ Ή ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 14 ΗΜΕΡΕΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Η΄ ΧΩΡΙΣ ΕΤΙΚΕΤΑ.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Η επιστροφή χρήματων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη


 

Ποιοι είναι οι Όροι Επιστροφής;

-Δεν επιστρέφονται προϊόντα μετά το 14ήμερο παραλαβής τους.

-Δεν επιστρέφονται προϊόντα αν η συσκευασία έχει παραβιαστεί και δεν βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.


 

Πως επιστρέφω τα προϊόντα;

-Επικοινωνήστε μαζί μας για να υποβάλετε την αίτηση επιστροφής του προϊόντος.


 

Πως αλλάζω ένα προϊόν;

-Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε εφόσον θέλετε να αλλάξετε το προϊόν, είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας.

-Η εταρεία LEVEL PLUS έχει υποχρέωση να ολοκληρώσει την διαδικασία αλλαγής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την στιγμή της παραλαβής των προϊόντων που έστειλε πίσω ο πελάτης προς αλλαγή, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.


 

Ποιος επιβαρύνεται με τα κόστη επιστροφής;

-Το κόστος επιστροφής προϊόντος το επιβαρύνεται εξολοκλήρου ο αγοραστής.


 

Μπορώ να στείλω το προϊόν με άλλο τρόπο από αυτό που το παρέλαβα;

-ΌΧΙ, δεν μπορείτε. Το προϊόν θα το στείλετε με τον ίδιο τρόπο όπως και το παραλάβατε.


 

Υπάρχει περίπτωση η επιστροφή μου να μην γίνει δεκτή;

-ΝΑΙ, η επιστροφή προϊόντος μπορεί να μην γίνει δεκτή σε περιπτώσεις όπως

-Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.

-Το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό.

-Δεν συντρέχουν οι λόγοι που ανέφερε ο αγοραστής στην επιστροφή του.

-Το κόστος επανεπιστροφής επιβαρύνει εξολοκλήρου τον αγοραστή.


 

Τι γίνετε με το ποσό που πλήρωσα για τη απόκτηση του προϊόντος;

-Το ποσό που πληρώσατε θα σας επιστραφεί εξολοκλήρου ή μπορείτε το χρησιμοποιήσετε για επόμενες αγορές στο κατάστημα μας ανάλογα με το είδος του προϊόντος ή την θέληση του αγοραστή.

-Όλα αυτά θα πρέπει να μας γνωστοποιηθούν από τον αγοραστή την ώρα επιστροφής.


 

Αν οι παραπάνω πληροφορίες δεν σας ικανοποιούν ή θέλετε περισσότερες διευκρινίσεις παρακαλούμε να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο 2104631661.